sobota 16. marca 2013

3 Hearts


Originálny názov: スリーハーツ
Rok vydania: 2011
Autor: Ichinose Kaoru
Mangaka: Ichinose Kaoru
Počet volumes (zväzkov): 1
Počet chapters (kapitol): 1
Žáner: shoujo, akcia, fantasy, romantika
Typ: Japonská manga





Keď sa po kráľovstve rozkríkne, že jedno z troch sŕdc bolo ukradnuté, všetci zlodeji sú v pozore – srdce je konečne preč z pod ochrany a nájsť prvého zlodeja nemôže byť tak ťažké. Srdcia sú tri kamene – každé kráľovstvo má vlastné a podľa toho ako sú strážené majú pravdepodobne magickú moc.

Aj kapitán zlodejskej vzducholode Gintonic sa rozhliada po zlodejovi a pri vykladaní večernej predpovedi mu na loď pristane nielen srdce, ale aj princezná Rasgoza, ktorá srdce zachránila pred zlodejmi.

Je však naozaj všetko tak ako sa zdá? Gintonic vďaka kartám vie, že dne večer niekto skončí ako hlupák – ale kto bude oklamaný na lodi plnej zlodejov a klamárov?

~

3 Hearts je one shot manga, ktorú som čítala dávnejšie, ale po terajšom re-readingu som ňou bola nadšená podobne ako po prvýkrát. 

Hneď na začiatku vás upúta krásna kresba na obálke a na prvej strane vám dojem z mangy zlepší kresba nakreslená Muchovým (Alfonz Mucha, český secesný maliar) štýlom.

Postavy – Gintonic, Rasgoza ako aj maskovaný prenasledovateľ sú dynamické a na one shot mangu je príbeh naozaj spravený dokonalo – necítite, že by autor niečo zbytočne naťahoval, jednoducho vám predkladá zaujímavú udalosť za udalosťou a nakoniec vás ešte aj odmení prekvapivým koncom. Čo viac si môže čitateľ priať?

Mangu na sto percent odporúčam – patrí k tým, pri ktorých si pomyslíte, že je veľká škoda, že je to len one shot. Kresba sa mi tak páčila, že sa idem porozhliadnuť po ďalších dielach od tejto autorky.


4 komentáre :

  1. tak toto som citala...asi nezdielam nadsenie... teda ..zdielam z kresby :D ..ale neviem... hm...meno Gintonic mi neskutocne kazilo dojem...okrem ineho xD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kresba naozaj nadchne ^_^
      Čo sa týka mien, bola som prekvapená, ako mangaka nazvala postavy :D
      Ja som hlavne nadšená z tej zlodejsko-klamárskej tematiky - lebo tá sa veľmi v mangách nevyskytuje :/

      Odstrániť
  2. Zní to zajímavě, škoda, že je to one shot, já radši delší mangy, ale určitě si to přečtu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tomto prípade je to naozaj škoda, že ide len o one-shot :/

      Odstrániť

Autorka tohto blogu sa snaží odpovedať na vaše komentáre.