nedeľa 26. mája 2013

Knižný bazár (1)

Čas pomaturitný, čas upratovací. A ako to už býva, niekedy prídu na rad aj knihy. Musím sa priznať - som človek, ktorý knihy rád číta, ale nie kupuje. Málo-krát sa stáva, aby som knihu prečítala dvakrát a preto sa aj na mojej poličke nazhromaždili knihy, ktoré som prečítala, ale viem, že by už urobili radosť niekomu inému.
Dúfam teda, že niekoho zaujmú. ;)

Prvý a druhý diel - dokopy za 5 euro.
Číslo trinásť sa mi k týmto knihám hodí.
Prečo teda nepredávať všetky tri knihy dokopy za 13 eur? :)
Sushi v dushi by niekoho mohlo potešiť, hoc aj za 3 eurá. ;)

Ceny sú bez poštovného, najradšej by som uprednostnila osobné predanie kníh - v Bratislave.
Ak vás tituly zaujali, kontaktujte ma prosím na e-mail: desiaty.april@gmail.com alebo cez komentáre na tomto blogu.
Všetky tituly sú nové, len raz čítané mojou maličkosťou. :)

2 komentáre :

  1. Gramatická poznámka: verzie čísloviek s krát sa píšu spolu :D Ale niekedy to vyzerá náramne čudne :D

    OdpovedaťOdstrániť

Autorka tohto blogu sa snaží odpovedať na vaše komentáre.