pondelok 3. novembra 2014

#1

Okrem nepravidelného písania recenzií ma baví aj nepravidelné písanie článkov s čitateľskou alebo knižnou tématikou. K nim patria aj odporúčania - jarné, letné, jesenné a zimné. 

Avšak tieto letné odporúčania nemali odozvu - blog sa prebral k životu, preto boli kratšie (žeby preto?) a tak sme sa s Di rozhodli, že jesenné nebudú.
Nedá mi to, predsa sa spýtam: zaujímajú vás odporúčajúce články na knihy? Napríklad, na ktoré ročné obdobia sa hodia, alebo ktoré odporúčame tematikou či obdobím, v ktorom sa dej odohráva? 

Hoci jedna rubrika mizne, vymyslí sa ďalšia, azda lepšia a zaujímavejšia. 
Zaujímali by vás aj inak ladené články, napríklad naše osobné čitateľské challenges (nemyslím meme), prípadne, ako sa ku knihám dostávame? Ako sa vám pozdávajú fotografie ku recenziám?

Odpoveď ma poteší. Nie je to výkrik do tmy, len prieskum. Ak vám tu chýba niečo, čo by vás zaujímalo alebo vám niečo vadí, teraz píšte. :D

- odchádza variť čaj a odfotiť knihu na novú recenziu -

10 komentárov :

  1. Já mám doporučení pro jednotlivá období moc ráda.=) Myslím, že čtu na svých oblíbených blozích všechny články typu nejlepších 10 knih na tyhle vánoce, 5 knih, které mě ovlivnily, 7 knih, které si musíte přečíst apod. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za reakciu ku tematike :) myslím, že keď odporúčanie podľa období spojím s témou vhodnou na obdobie a navyše to pribudne každé 4 mesiace - že by to mohlo byť fajn :)

      Odstrániť
  2. Mne sa páči pestrosť - keď na blogu nenájdem iba recenzie, ale z času na čas aj niečo extra, hoci by to mala byť blbosť typu "meme" - no príde mi, že tak autora blogu lepšie spoznám (a často aj po inej ako čitateľskej stránke), čo sa mi ako zvedavému tvorovi páči. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně osobně tedy potěší skoro jakékoliv články týkající se knížek :D Co se těch doporučení na roční období týče, tak ty mám moc ráda, ačkoliv já sama nejsem schopná dát žádné dohromady (a že už jsem se tolikrát snažila!) a nějaké osobnější příspěvky by mě taky určitě zajímaly; vždycky se ráda dozvím, jak ostatní přistupují ke svému čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odporúčania teda budú, len ich skúsim písať trochu tematickejšie :)
      a ďakujem za komentár, tieto odozvy čo tu píšete pomáhajú posúvať blog ďalej. :)

      Odstrániť
  4. Určite články mimo recenzií sú super. Pri zmienke, že minulé odporúčania nemali odzvu, podľa akých kritérií to určujete? Asi to ide iba podľa komentov. Ja osobne napr. ale čítam články aj na mobile a vtedy nekomentujem, to je za trest písať to z mobilu a potom sa už k tomu nevraciam, jednoducho zabudnem. Ale osobne ich čítam na vašom blogu všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, to je milé vedieť, že ich ľudia čítajú :) ja som komentáre lenivá písať :DD čo-to vidno aj v štatistikách (podľa nich som to posudzovala) - napríklad teraz začiatkom októbra nabiehali ako najpopulárnejšie recenzie kníh, ktoré sú ako povinné čítanie :DD

      Odstrániť
  5. odporucania si beriem k srdcu...som barbar, nie vzdy pisem odozvu do komentaru, ale urobim rychly pin na pinterest a tam si skladujem knihy, na ktore chcem mysliet pri vybere v knihkupectve.
    Necitam knihy podla obdobi, na to mam serialy - vianocne serialy si vzdy musim dopredu natahat xD, ale ja napriklad chodim na dovolenky s tematickymi knihami, takze by ma napr. potesil clanok o type na dovolenkove knihy... do Francuzska som isla s Hrobkou od Kate Moss, uz len tie french mena ma presvedcili...do Toskanska si spominam som sa rozhodovala medzi Pod Toskanskym slnkom a nejakou vtipnou knihou o rodine, co sa prestahovala do Toskanska xD... proste takto cestujem xD uplne v teme xD
    osobnejsie clanky si vzdy rada precitam. Teda...nie prilis osobne, to nechapem xD...ale take ze osobne vyzvy a podobne, to je skvely napad... denniky z bezneho zivota by som tiez brala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja medzi Vianocami a novým rokom pozerám obľúbené doramy :D (jednoducho, človek potrebuje istoty, že si pozrie niečo dobré :D)

      Joj, to je dobrý nápad :) ja som čítala pri mori Norwegian Wood a úplne sa mi to hodilo k tej lenivosti pri mori - pomalé čítanie, vychutnávanie po kapitolách... Jednoducho Murakami po úplne inej stránke. Odteraz už neurobím tú chybu, že by som čítala jeho knihu ako celok, kapitolu za kapitolou... :)

      Denníky z bežného života by nedopadli dobre :D Bolo by to stále len "mám depku", "upadám do letargie", "materialista je znova na svete", "som závistlivý škriatok" - ver mi, že to ledva zvláda môj denník :D

      Ale tie čitateľské výzvy by mohli byť, doteraz ma nenapadlo, že by to niekoho mohlo zaujímať. Vďaka za tip ;)

      Odstrániť

Autorka tohto blogu sa snaží odpovedať na vaše komentáre.