pondelok 26. augusta 2013

Oneskorené vyhodnotenie Hier o knihu

Veľmi sa ospravedlňujem, že meškám už zopár mesiacov - pravda je taká, že na súťaž som tak trochu pozabudla.. ^_^"
Možno má niečo na tom aj fakt, že blog bol chvíľu neaktívny... Pokiaľ si pamätáte, v súťaži boli dve knihy - keďže sa Vám chcem za dlhú čakaciu dobu ospravedlniť, výherca získa obe knihy. :)

S jedným z bodov bol problém - za pravidelných čitateľov považujem tých, ktorí môj blog pravidelne sledujú a aj komentujú - čiže o ich návštevách viem. Nie sú to pre mňa ľudia, ktorí ma sledujú cez GFC alebo Bloglovin. 

Keďže sa nechcem prihlasovať na všakovaké stránky, ktoré mi nájdu náhodné číslo/meno/čokoľvek súťažiaceho (pravidlo internetu č.1: Prihlasuj sa na čo najmenej stránok/serverov.), išla som po starom - na papier som na stroji napísala mená, postrihala, hodila na stôl a vytiahla papierik.

Ospravedlňujem sa, že tu nieje video z losovania, ale na taký špás mám príliš pomalý internet... well, tu sú fotky, víťazke gratulujem! :) 



2 komentáre :

  1. o.O prave mi prisiel e-mail...DAKUJEM DAKUJEM DAKUJEM ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť

Autorka tohto blogu sa snaží odpovedať na vaše komentáre.