pondelok 26. augusta 2013

Oznam

Ako ste si už dnes mohli všimnúť, po dlhom čase bola vyhodnotená giveaway, vďaka čomu sú všetky hriechy tohto blogu zažehnané. O:)

Priznám sa, že blog nebol aktívny aj vďaka tomu, že som nebola spokojná s tým, ako ho vediem. Prišiel mi ako "cez kopirák", ako ten typ knižného blogu, na ktorý môžete natrafiť na každom rohu. Čo je veru divné, keďže knihy, ktoré "recenzujem" sú rôznorodé a blog nemá zameranie na YA knihy (nebudeme si klamať, v SK a CZ kruhoch je najviac knižných blogov zameraných na tento žáner). 

Budem sa snažiť vychytať všetky muchy ešte pred začiatkom školy - a preto by som blog, nový blog, rada spustila 1. septembra. Dúfam, že sa vám bude páčiť. ;)

"My ambition is handicapped by laziness."
Charles Bukowski 

7 komentárov :

  1. Odpovede
    1. Veď aj ty sa zapojíš! :D :D

      Odstrániť
    2. Erm, ale ešte stále mi to pripadá trochu neuveriteľné :D Ide sa písať recenzie ;)

      Odstrániť
  2. Nový blog ako úplne nový blog alebo len prekopanie, renovácia tohto blogu? :) Každopádne sa tiež teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplná prekopávka, žiadne rušenie, mazanie, lež.. "retuš"? :D

      //všetky články som stiahla, 60 A4, na čo som sa to len dala... fuck perfectionism.

      Odstrániť

Autorka tohto blogu sa snaží odpovedať na vaše komentáre.